Prati nas

Vijesti

Samo ljubav

Ljubav nema cijene, Hrvati su sve rastrošniji za Valentinovo

Potrošnja hrvatskih građana na kupnju poklona uoči i za vrijeme Valentinova povećala se od 2016. do 2018. za 55 posto, dok je istodobno potrošnja za kupnju cvijeća porasla 72 posto, a nakita za čak 76 posto, rezultati su redovitog godišnjeg istraživanja Mastercard Love Index.

Objavljeno

|

Zaljubiti se u starim godinama
foto: BigStock

U tri godine uoči Dana zaljubljenih ukupna potrošnja u restoranima povećala za 34 posto, u hotelima za 48 posto. Uz to dosta se troši i na prijevoz koji čini 19 posto ukupne potrošnje u tom razdoblju, izvijestio je Mastercard.

Potrošnja hrvatskih građana na kupnju poklona uoči i za vrijeme Valentinova povećala se od 2016. do 2018. za 55 posto, dok je istodobno potrošnja za kupnju cvijeća porasla 72 posto, a nakita za čak 76 posto, rezultati su redovitog godišnjeg istraživanja Mastercard Love Index.


Nadalje, sve su popularniji i nematerijalni pokloni u obliku iskustava, kao što su primjerice večera u restoranu ili odmor u hotelu. Tako se u tri godine uoči Dana zaljubljenih ukupna potrošnja u restoranima povećala za 34 posto, u hotelima za 48 posto. Uz to dosta se troši i na prijevoz koji čini 19 posto ukupne potrošnje u tom razdoblju.

No, hrvatski građani sve češće poklone kupuju u zadnji trenutak. Istraživanje je tako pokazalo da se u 2017. i 2018. najveći broj kupnji poklona za Valentinovo obavio tri dana unaprijed, odnosno 11. veljače.

Usprkos iznimno velikom povećanju od 202 posto u protekle tri godine, online kupnja poklona još je uvijek puno manje zastupljena od one u klasičnim trgovinama. Tako se čak 95 posto transakcija uoči Valentinova obavlja na fizičkim prodajnim mjestima, a svega 5 posto online. Slična je situacija i na samo Valentinovo, kada se 96 posto poklona kupuje u trgovinama, a samo 3 posto online.

Pokloni se, pokazuje Mastercardovo istraživanje, sve češće plaćaju karticama, pa je broj kartičnih plaćanja oko Valentinova u tri uzastopne godine porastao za 45 posto, dok se njihov broj značajno povećao i u restoranima (38 posto), hotelima (20 posto), prilikom plaćanja prijevoza (159 posto) i kupnje cvijeća (57 posto).

Godišnji Mastercard Love Index kreiran je na temelju analize transakcija kreditnim, debitnim i prepaid karticama u razdoblju oko Dana zaljubljenih – od 11. do 14. veljače – u protekle tri godine.

.

Vijesti

Pavić o nasljedniku: Josip je smiren, napadaju ga neradnici iz Mirovinskog

‘Josip je vrhunski menadžer, smirena osoba, dvije godine je upravljao s 40 milijardi kuna i vjerujem da će biti odličan ministar.’

Objavljeno

|

Autor

Bivši ministar rada i novi ministar regionalnog razvoja i europskih fonodova Marko Pavić iza N1 televiziju istaknuo je da je kompetentan za novi posao jer je i u bivšem ministarstvu nadgledao europski socijalni fond.

Kaže kako je od 10,7 milijardi eura koje su Hrvatskoj na raspolaganju u tekućem financijskom razdoblju vodio dvije milijarde kroz Ministarstvo rada i europski socijalni fond. “Tako da poznajem strukture i podigli smo ugovorenost što govori da sam uspješno radio na europskom socijalnom fondu.”


Za svog nasljednika Josipa Aladrovića kaže da je dobro vodio HZMO, a kaže da su kaznenu prijavu protiv njega podignuli neradnici iz HZMO-a te da je ona odbačena. “Josip je vrhunski menadžer, smirena osoba, dvije godine je upravljao s 40 milijardi kuna i vjerujem da će biti odličan ministar.”

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP