Prati nas

Stil i ljepota

Vedre boje nisu samo za školarke

Smiju li starije osobe nositi jarke boje?

Mnoge žene u zrelijim godinama sve manje odijevaju jarke boje i igraju na sigurno pa im je ormar ispunjem samo sivim, crnim i smeđim nijansama. No ne treba biti tako! Na svijetu postoji bezbroj predivnih boja i šteta je ograničiti se samo na one koje smatramo “sigurnima”.

Objavljeno

|

Baddie Winkle (screenshot: Stash Financial/Youtube)

Svaka žena ima svoj jedinstven stil koji je prošao mnoge faze i razvijao se od dana kad joj je prvi put bilo dopušteno da sama bira svoju odjeću. Školarkama je dozvoljeno sve i one mogu nositi sve boje pa čak i ona najjarkije. U godinama rane zrelosti počinjemo pokazivati i drugačiju stranu naše osobnosti, a kako godine prolaze, naš ukus postaje sve umjereniji, profinjeniji i manje izazovan.

Što se stila zrelih žena tiče, one nerijetko odabiru komade odjeće onog kroja i boje koje će ih uklopiti u prosjek. Najčešće igraju na sigurno i biraju neutralne i pastelne boje. No to ne mora biti tako!


Snaga boja

U stvarnosti, naš odabir boja ograničen je samo nama samima i stvarima u koje vjerujemo. Na svijetu postoji bezbroj predivnih boja i šteta je ograničiti se samo na one koje smatramo “sigurnima”. No boje nisu samo ukras svijeta.

Prije više od 2000 godina Egipćani su različite boje koristili za liječenje. I danas postoji disciplina koja se naziva kromoterapija i koja tvrdi da postoji povezanost između našeg tijela i boja. Iako znanost nije dala svoj blagoslov kromoterapiji, svi iz vlastitog iskustva znamo da se okruženi ili obučeni u određenu boju osjećamo bolje, dok nam neka druga boja smeta.

Unesite boju u život

Da vas netko pita koja vam je boja omiljena, što biste mu odgovorili? Je li to živahna žuta? Ili smirena plava? Možda vatrena crvena? Otvorite sada svoj ormar i dobro promotrite koje boje u njemu prevladavaju. Jesu li ti crna, siva i smeđa? Zašto je to tako? Doista ne postoji niti jedan razlog zašto i žene u određenim godinama ne bi smjele nositi odjeću jarkih boja. Ako uz “sigurnu” crnu suknju ili hlače odjenete košulju u nekoj živoj boji, unijet ćete malo života u svoju garderobu, a opet nitko vam neće moći predbaciti da ste se obukli “kao papiga”. A opet, zašto se i ne biste obukli “kao papiga” ako vas to veseli?

Važni su detalji

Izraz “unijeti malo boje u garderobu” ne znači nužno obući žute hlače, crvenu majicu i na glavu staviti zelenu kapu (iako i to možete ako želite). Da biste malo podigli i oživjeli cjelokupan izgled, dovoljno je da neku jednobojnu kombinaciju malo “podignete” kakvim detaljom u nekoj živoj boji. Na primjer, ako se odjenete od glave do pete u sivo, zašto ne biste sve to začinili nekom šarenom maramom ili torbicom i cipelama u nekoj živoj boji?

Sva pravila – zaboravite

Nekad se govorilo da crvena i ružičasta baš nikako ne mogu ići zajedno ili da cipele moraju biti iste boje kao i torbica, no sve to što je vrijedilo nekad, danas možete zaboraviti. Ne zato što dana ljudi boje vide drugačije nego nekada, nego zato što su se ljudi oslobodili do te mjere da im više ne pada na pamet slijediti takva pravila. Ako želite crvenu majicu dodatno malo podići ružičastim šalom, ne postoji nitko na svijetu tko bi vam to mogao zabraniti.

Važno je samo kako se vi osjećate

Ako volite boje, nosite ih. Ako ne volite, tad ih ne nosite. Zapravo je jednostavno. Neki vole vidjeti određene boje u uređenju interijera, ali im te iste boje neće pasati ako ih odjenu. I to je sasma u redu. Ako obučete majicu ili haljinu u boji koja se ove sezone nosi, no u tome se ne osjećate dobro, ne postoji niti jedan razlog zašto biste morali slijediti taj trend. S druge strane, ako vaša omiljena boja nikako da stigne na modne piste, ne postoji niti jedan razlog zašto biste je morali izbaciti iz upotrebe.

Komplementarni kontrast

Osnovne boje su crvena, žuta i plava. Pomiješamo li dvije po dvije, dobit ćemo narančastu, zelenu i ljubičastu. Boje koje čine komplementarni kontrast su jedna osnovna boja i ona boja koju čine preostale dvije kad ih pomiješamo. Znači, crvena i zelena, plava i narančasta te žuta i ljubičasta. Boje koje čine komplementarni kontrast dobro se nadopunjuju pa pokušajte boje svoje odjeće kombinirati na taj način. Naravno, samo ako vam se sviđa. Jer ako mislite da crvena i zelena ne idu dobro zajedno – nikome ništa.

Ne zaboravite šminku

Dosadnu odjeću sive ili crne boje možete vrlo efektno podići malo jačom šminkom ili lakom na noktima. Ako ste od glave do pete u crnom, slobodno se malo poigrajte nekom vedrijim ružem za usne, sjenilom ili lakom. I samo malo boje, može promijeniti čitav dojam.

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP