Prati nas

Vijesti

70 posto

Zvonimir Mršić objasnio je kada će SDP dignuti mirovine na 70 posto prosječne plaće

‘Mi ne obećavamo porast plaća iz proračuna, ali neoporezivi dio plaće ćemo podići s 4.000 na 5.000 kuna. Tu će biti manje poreznih prihoda.’

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Zvonimir Mršić (screenshot: HRT)

Nekadašnji saborski zastupnik, bivši predsjednik Uprave Podravke i savjetnik Agrokora, Zvonimir Mršić, govorio je o gospodarskom programu SDP-a za Hrvatsku televiziju.

Između ostalog, podsjećamo, SDP obećava podizanje prosječne mirovine na 70 posto prosječne plaće. Mršić kaže da postoje mjere do kraja ove godine, srednjoročne i dugoročne mjere. Cilj je da se do toga dođe do kraja mandata.


“Procijenili smo da za te mjere za fiksiranje ove godine nam treba oko 2 milijarde kuna, u ovoj godini to mora biti zaduživanje. Za sljedeću godinu smo rekli da želimo da građani i poduzetnici budu sigurni”, rekao je u emisiji Nedjeljom u dva.

“Mi ne obećavamo porast plaća iz proračuna, ali neoporezivi dio plaće ćemo podići s 4.000 na 5.000 kuna. Tu će biti manje poreznih prihoda.”

Kritičarima za vođenje Podravke odgovara da je u njegovo vrijeme vrijednost Podravke udvostručena, odnosno došla je na tri milijarde. “To znači da smo za mirovine u drugom stupu zaradili 700 milijuna kuna, to znači da smo za 25% portfelja koji je u vlasništvu države, zaradili 300 milijuna kuna. Danas je cijena dionice sedam kuna niža, nego u trenutku kada sam ja odlazio.”

Hoće li on, ako SDP bude sastavljao vladu biti ministar u njoj? “Mi u ovu trenutku ne razgovaramo o ministarskim mjestima”, rekao Mršić.

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP