Prati nas

Vijesti

Demokrati i Hrvatski laburisti

Mrsićev izborni program: Ukidanje braniteljskih mirovina i revizija Vatikanskih ugovora

Demokrati i Hrvatski laburisti, između ostalog, žele reviziju Vatikanskih ugovora te bolje plaćen rad nedjeljom i blagdanima.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Mirando Mrsić (screenshot: Windays/Youtube)

Koalicija Demokrata i Hrvatskih laburista predstavila je izborni program “10 izazova i 10 rješenja”. Kažu, spremni su obaviti potrebna rezanja koje do sada nisu uspjele obaviti političke elite i stranke. Bez toga će, kažu, najesen iduće godine Hrvatska biti slijepo crijevo Europe.

Između ostalog, predsjednik Demokrata Mirando Mrsić najavljuje progresivno oporezivanje bogatih jer smatraju da je to jedini način da se umanje socijalne razlike između enormno bogatih i sve većeg dijela osiromašenih građana, ukidanje povlaštenih i braniteljskih mirovina, revidiranje Vatikanskih ugovora te zabranu naci-fašističkih znakova jer promiču mračno doba ljudske povijesti.


David Bregovac, predsjednik Hrvatskih laburista, istaknuo je kako se zalažu za adekvatno plaćen rad nedjeljom te najavio uvođenje najmanje 50 posto veće plaće i obvezne dane odmora nakon rada nedjeljom te modernizaciju radnog zakonodavstva. “Ako u Irskoj naši mladi građani od bruto plaće od 14.000 kn dobiju 10.000 kn neto, a kod nas samo 7.000 kn, jasno je zašto nam mladi iseljavaju. Zaštićen i pravedno plaćen radnik znači i snažnu zemlju”, kaže Bregovac.

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP