Prati nas

Vijesti

I Facebooku su dozlogrdili korisnici koji dijele članke koje nisu pročitali

Radi se o još jednom od nastojanja sprječavanja širenja dezinformacija, problemom s kojim se Facebook suočava već godinama.

Objavljeno

|

foto: Austin Distel/Unsplash

Facebook je putem Twittera obavijestio korisnike da kreću isprobavati novi podsjetnik koji će ljude pitati žele li podijeliti članak koji još nisu otvorili, piše Verge, a prenosi N1.

Naime, korisnicima će prije dijeljenja nekog linka iskočiti poruka koja će ih podsjetiti da članak pročitaju prije nego što ga podijele. Ipak, čak i ako ne žele svejedno će ga moći objaviti. Glasnogovornik Facebooka je naglasio da će dodatak doći do sveukupno šest posto korisnika koji Facebook pokreću na Androidu.

“Danas krećemo s testiranjem novog načina promoviranja informiranog dijeljenja novinskih članaka. Ako objavljujete članak koji niste pročitali, pokušat ćemo vas ohrabriti da ga ipak otvorite prije nego što ga podijelite s drugima”, stoji u objavi.

Podsjetnik je manji od onog kojeg koristi Twitter koji je tom značajkom razjario velik broj korisnika koji su članak pročitali negdje drugdje, a samo su htjeli podijeliti poveznicu s drugog portala.

Iz Facebooka kažu da će poruka pokušati pomoći korisnicima da se informiraju o stvarima koje dijele. Radi se o još jednom od nastojanja sprječavanja širenja dezinformacija, problemom s kojim se Facebook suočava već godinama. Kao što poruka upozorava, ne otvaranje članka dovest će do “propuštanja ključnih činjenica”, s obzirom da naslovi vrlo često pričaju samo dio priče.

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.