Prati nas

Vijesti

Nona servis

I Filipović nudi novac umirovljenicima koji čuvaju unučad

Uoči lokalnih izbora, nezavisni kandidat Marko Filipović pokušava osvojiti starije birače obećanjem takozvanog nona servisa – programa u kojem bi baka-servis bio plaćen 400 eura mjesečno.

Objavljeno

|

Autor

Marko Filipović, nezavisni kandidat za gradonačelnika Rijeke tijekom predstavljanja svog političkog programa u Rijeci.
Marko FIlipović (scr: HRT)

Siromaštvo umirovljenika dobra je predizborna roba pa su brojni kandidati upravo njima najavili brojne besplatne usluge, a neki čak i financijske bonuse. Tako je i nekadašnji SDP-ovac, a danas nezavisni kandidat za riječkoga gradonačelnika Marko Filipović, u utrci za još jedan mandat iznio primamljivo obećanja starijim biračima.

Filipović, naime, namjerava uvesti plaćano čuvanje unučadi. Najavio je uvođenje novog programa, nazvanog “nona servis”, koji bi omogućio djedovima i bakama da uz financijsku podršku Grada čuvaju djecu koja nisu našla mjesto u dječjim vrtićima. Ta bi potpora trebala iznositi 400 eura mjesečno, dakako, ako Filipović obrani gradonačelničku fotelju.

“Moramo proširiti kapacitete domova za starije na području grada Rijeke, za to postoje konkretni planovi. U fokusu isto tako bit će i priuštivo stanovanje i to po modelu 10+. Taj model je razrađen vrlo detaljno i u našem programu. Omogućit će mladim obiteljima da uđu u najam gradskoga stana po cijeni koja je 30 posto neto plaće u Rijeci”, poručio je Filipović.

oglas

“Povećat ćemo i iznose potpora za novorođenčad, na 1000 eura za prvo dijete, 2000 za drugo, 3000 za treće te po 1000 eura dodatno za svako daljnje dijete”, najavio je Filipović. Umirovljenicima je obećao i besplatan javni prijevoz.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP