Prati nas

Vijesti

Potrošači su zadovoljni

Rat cijenama: Lidl i Aldi pokrenuli lavinu sniženja u Njemačkoj

U Njemačkoj je započeo rat cijenama: nakon što je Lidl najavio trajno sniženje 500 proizvoda do 35 posto, Aldi je odgovorio sniženjem cijena najprodavanijih artikala. Reagiraju i Rewe, Edeka i Kaufland.

Objavljeno

|

Autor

Reklama za Lidl na uličnoj oglasnoj ploči prikazuje Arnolda Schwarzeneggera s bušilicom Parkside u ruci i porukom You got this, promovirajući alate u poznatom maloprodajnom lancu.
foto: Free Nomad / Unsplash

Nakon što je Lidl prošlog tjedna u Njemačkoj najavio “najveće sniženje cijena svih vremena”, njegovi glavni konkurenti Aldi Nord i Aldi Süd pokrenuli su protuofenzivu u borbi za titulu lidera u cijenama. Ta borba utječe i na ostale trgovce.

U impresivnom videu koji prikazuje kupce kako hvale niske cijene Lidla uz melodiju njemačke himne, ovaj diskontni lanac prošlog petka objavio je najveće sniženje cijena u svojoj povijesti: cijene čak 500 proizvoda trajno će biti snižene i to do 35 posto. Pri tom se proglasio Preisssiegerom, pobjednikom u cijenama, tvrdeći da je 5 posto jeftiniji od Aldi Norda i Aldi Süda.

Taj potez došao je kao potpuna iznenađenje za konkurenciju, a ponajviše kao frontalni napad na glavnog suparnika Aldi, koji se godinama predstavlja kao pravi lider u niskim cijenama u Njemačkoj. “Za nas, vodstvo u cijenama nije kratkoročna akcija, već temeljno načelo”, izjavio je Felix Rottmann iz Aldija za Lebensmittel Zeitung. Reakcija je stoga bila neizbježna.

oglas

Aldi sada snižava cijene za otprilike 100 najprodavanijih proizvoda, među kojima su riblji štapići, deterdžent Tandil, smrznuta pizza, svježi sir, sladoled i smrznuti krumpirići. Za razliku od Lidla, Aldi je objavio cijeli popis proizvoda obuhvaćenih sniženjem.

Ova borba za cijene između Aldija i Lidla natjerala je i ostale maloprodajne lance u Njemačkoj na reakciju: Edeka, Rewe, pa čak i Kaufland (sestrinska tvrtka Lidla) također su najavili sniženja za slične proizvode. Promatrači stoga strahuju da bi se tržište moglo suočiti s većim cjenovnim ratom, koji bi dodatno pritisnuo marže svih trgovaca i dobavljača. No potrošači trljaju ruke.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP