Prati nas

Vijesti

Njemačka

Lidlu se rat cijenama obio o glavu, dio kupaca prešao je konkurenciji

Lidlov pokušaj osvajanja tržišta u Njemačkoj trajnim sniženjem cijena završio je neuspjehom – broj kupaca čak se smanjio. Umjesto privlačenja novih, kampanja je potaknula konkurenciju da reagira agresivnije, a dobitnici su ispali Aldi i Edeka.

Objavljeno

|

Autor

Reklama za Lidl na uličnoj oglasnoj ploči prikazuje Arnolda Schwarzeneggera s bušilicom Parkside u ruci i porukom You got this, promovirajući alate u poznatom maloprodajnom lancu.
foto: Free Nomad / Unsplash

Tjedan dana nakon što je Lidl u Njemačkoj pokrenuo veliku kampanju snižavanja cijena, podaci pokazuju da je taj potez imao suprotan učinak od očekivanog. Unatoč bombastičnoj najavi “najvećeg sniženja svih vremena”, dodatni kupci nisu privučeni, javlja portal za usporedbu maloprodajnih cijena i informiranje potrošača Koliko.HR.

Naime, trgovački lanac koji uspješno posluje i u Hrvatskoj objavio je trajno sniženje na 500 proizvoda do 35 posto. Ipak. udio posjetitelja u trgovinama Lidla u razdoblju od 26. svibnja do 1. lipnja smanjio se s 16,4 na 16,1 posto, pokazuje analiza podatkovne agencije Accurat.

Konkurencija je spremno odgovorila na Lidlov pokušaj preslagivanja kupaca. Aldi Nord i Aldi Süd odmah su odgovorili trajnim sniženjima na stotine proizvoda, dok su Edeka, Rewe i Penny uskladili cijene svojih robnih marki. Čak je i Kaufland, sestrinska tvrtka Lidla, bio primoran reagirati.

oglas

Najveći dobitnici u ovom mini cjenovnom ratu bili su upravo Aldi i Edeka. Brza i odlučna reakcija omogućila im je da ojačaju imidž trgovina s povoljnim cijenama, a mnogi vjerni Lidlovi kupci jednostavno su se prebacili na Aldi, koji već ima reputaciju lidera u diskontnom segmentu.

Zaključak analitičara iz Accuratea jasan je: u izrazito konkurentnom maloprodajnom tržištu poput njemačkog, snižavanje cijena samo po sebi nije dovoljno. Ključnu ulogu igraju brzina reakcije, jasnoća poruke i učinkovitost komunikacije prema kupcima.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP