Prati nas

Stil i ljepota

Ako ne možete ostati vječno mladi, budite kao Baddie

Ova vremešna prpošnica svojim vršnjacima poručuje: ‘Čak i ako ste stari poput mene, budite aktivni, umjesto da cijeli dan kunjate u naslonjaču praveći se da je život gotov!’

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Najstarije manekenke
foto: Dimepiece LA

Kada ostarimo, želimo biti kao Baddie Winkle;  86-godišnja zvijezda društvenih mreža, ponajviše Instagrama, koja je još jednom zasjala kao prvo lice najnovije kampanje odjevne marke DimePiece’s. Ovu najpoznatiju među vremešnim prpošnicama je za potrebe kampanje „Stanje uma“ fotografirao Nikko La Mere i nimalo ne sumnjamo da će njen lik prodati baš sve zalihe  seksi kupaćih kostima, mrežastih majica i drugih odjevnih komada namijenih mladima i odvažnima.

baddie1

“Kradem vam muškarce od 1928.” (foto baddiewinkle@Instagram)

 

Baddie, koja se na mrežama opisuje sloganom „Kradem vaše muškarce od 1928. godine“, još je prije nekoliko godina očarala internet svojim smjelim odjevnim kombinacijama i drskim poziranjem, i to na nagovor unuke. Ono što je trebalo biti puka zabava, pretvorilo se u posao pa čak i brend. Baddie je pop ikona, svi je traže, a danas samo na Instagramu ima 685 tisuća pratitelja.


Kći siromašnog rudara iz Istočnog Kentuckyja svojim vršnjacima poručuje: „Čak i ako ste stari poput mene, budite aktivni, umjesto da cijeli dan kunjate u naslonjaču praveći se da je život gotov!“ Svojim mrziteljima pak kaže: „Molim za vas.“

baddie2

A sve je počelo kao zezancija s unukom (foto baddiewinkle@Instagram)

.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP