Prati nas

Stil i ljepota

Ako ne možete ostati vječno mladi, budite kao Baddie

Ova vremešna prpošnica svojim vršnjacima poručuje: ‘Čak i ako ste stari poput mene, budite aktivni, umjesto da cijeli dan kunjate u naslonjaču praveći se da je život gotov!’

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Najstarije manekenke
foto: Dimepiece LA

Kada ostarimo, želimo biti kao Baddie Winkle;  86-godišnja zvijezda društvenih mreža, ponajviše Instagrama, koja je još jednom zasjala kao prvo lice najnovije kampanje odjevne marke DimePiece’s. Ovu najpoznatiju među vremešnim prpošnicama je za potrebe kampanje „Stanje uma“ fotografirao Nikko La Mere i nimalo ne sumnjamo da će njen lik prodati baš sve zalihe  seksi kupaćih kostima, mrežastih majica i drugih odjevnih komada namijenih mladima i odvažnima.

baddie1

“Kradem vam muškarce od 1928.” (foto baddiewinkle@Instagram)

 

Baddie, koja se na mrežama opisuje sloganom „Kradem vaše muškarce od 1928. godine“, još je prije nekoliko godina očarala internet svojim smjelim odjevnim kombinacijama i drskim poziranjem, i to na nagovor unuke. Ono što je trebalo biti puka zabava, pretvorilo se u posao pa čak i brend. Baddie je pop ikona, svi je traže, a danas samo na Instagramu ima 685 tisuća pratitelja.


Kći siromašnog rudara iz Istočnog Kentuckyja svojim vršnjacima poručuje: „Čak i ako ste stari poput mene, budite aktivni, umjesto da cijeli dan kunjate u naslonjaču praveći se da je život gotov!“ Svojim mrziteljima pak kaže: „Molim za vas.“

baddie2

A sve je počelo kao zezancija s unukom (foto baddiewinkle@Instagram)

.

Stil i ljepota

Kakva ekipa! Mladom fotografu inspiracija je modno osviješteni djed

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Autor

“Upoznajte moga djeda, vjerojatno najstarijeg modnog macana na Zemlji. Ima 24 godine, ali živi svoju modnu strast kao da je tinejdžer. Prema onome što kaže, osjeća se mladim i želi se se osjećati ugodno u onome što nosi.”

Tim riječima 23-godišnji fotograf Jannik Diefenbach iz njemačkog Meinza opisuje svoju najveću fotografsku inspiraciju. I sam Jannik voli modu i putovanja, no najradije fotografira uličnu modu koju obožava njegov djed.


A djed, Alojz Abram (74) jest umirovljeni optičar koji se prometnuo u pravu influencersku zvijezdu pod brandom “Gramps”. Kako doznajemo, nikada zapravo ne bi postao modni macan da ga 2016. godine unuk Jannik nije nagovorio da isproba njegovu mladenačku odjeću.

Alojzove modne dogodovštine na Jannikovom Instagramu sada prati 866.000 osoba, no stvar je puno vrjednija od slave. “Ovaj naš hobi nas je stvarno zbližio. Uvijek smo bili bliski. Djed je dolazio po mene u u vrtić, a kasnije u školu, svakoga utorka. Igrali bismo tenis, nogomet ili bismo jednostavno otišli u shopping.”

Sada se, objašnjava Jannik za LADbible, s djedom i bakom vidi nekoliko puta tjedno. Razgovaraju o budućim modnim pothvatima, a uz to i puno putuju zajedno. “Uživamo svake sekunde”, kaže.

“Pristao sam jer nisam znao što očekivati. Mislio sam da me Jannik zeza i da se ništa neće dogoditi, ali kad se dogodilo, svidjelo mi se koliko su ta odjeća i tenisice udobnije od onoga što sam do tada nosio. Uživam u vremenu koje provodim s unukom, putovati, primati novu odjeću i obuću. Za mene je to zabavni hobi i navikao sam se pozirati. Naučio sam gledati u kameru dok me Jannik slika”, ispričao je Alojz za LADbible.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP