Prati nas

Show

Dosadilo joj glupo ponižavanje krupnijih žena

Ako prodajete proizvod određenoj demografskoj skupini, onda valjda treba pokazati kako taj proizvod izgleda na njima. Odjeću za XL žene treba pokazati na dvije krupne noge, a ne na tjelešcu uguranom u jednu nogavicu. Dosta mi je ponižavanja žena koje nisu mršavice.

Objavljeno

|

Odjeća za krupnije žene
foto: Wish.com / Interrobang Art & Fashion

„To je najgora reklama koju sam ikada vidjela“, komentirala je dizajnerica odjeća za krupne žene Christina Ashman iz Bristola. A „to“ je bila reklama za hlače namijenjene ženama s viškom kilograma na portalu internetske trgovine Wish.com. Iz neobjašnjivih razloga, marketingaši su se odlučili u jedno nogavicu širokih hlača utisnuti cijelu mršavu manekenku kako bi, valjda, pokazali koliko su te hlače velike i koliko odstupaju od navodno poželjnih mjera.

„Ako prodajete proizvod određenoj demografskoj skupini, onda valjda treba pokazati kako taj proizvod izgleda na njima. Odjeću za XL žene treba pokazati na dvije krupne noge, a ne na tjelešcu uguranom u jednu nogavicu. Dosta mi je ponižavanja žena koje nisu mršavice“, izjavila je Ashman.

I zbog toga je fotografijom pokazala kako bi to izgledalo da odjeću za mršave žene reklamiraju one krupnije. „Ako krupne žene kupuju hlače koje se reklamiraju s mršavicom u jednoj nogavici, možda će sitne žene kupovati suknje na temelju toga kako one izgledaju navučene na jedno bogovsko bedro“, sarkastično je poručila i pokazala srednji prst onima koji ne misle tako. Ova Christinina fotografija je postala jedna od najpopularnijih na društvenim mrežama u ožujku.

Oglas

Wish.com se do sada nije oglasio ni ispričao ženama poniženim njihovim reklamama.

Plus Size modeli

Christina Ashman (foto: Interrobang Art & Fashion)

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.