Prati nas

Show

Dosadilo joj glupo ponižavanje krupnijih žena

Ako prodajete proizvod određenoj demografskoj skupini, onda valjda treba pokazati kako taj proizvod izgleda na njima. Odjeću za XL žene treba pokazati na dvije krupne noge, a ne na tjelešcu uguranom u jednu nogavicu. Dosta mi je ponižavanja žena koje nisu mršavice.

Objavljeno

|

Odjeća za krupnije žene
foto: Wish.com / Interrobang Art & Fashion

„To je najgora reklama koju sam ikada vidjela“, komentirala je dizajnerica odjeća za krupne žene Christina Ashman iz Bristola. A „to“ je bila reklama za hlače namijenjene ženama s viškom kilograma na portalu internetske trgovine Wish.com. Iz neobjašnjivih razloga, marketingaši su se odlučili u jedno nogavicu širokih hlača utisnuti cijelu mršavu manekenku kako bi, valjda, pokazali koliko su te hlače velike i koliko odstupaju od navodno poželjnih mjera.

„Ako prodajete proizvod određenoj demografskoj skupini, onda valjda treba pokazati kako taj proizvod izgleda na njima. Odjeću za XL žene treba pokazati na dvije krupne noge, a ne na tjelešcu uguranom u jednu nogavicu. Dosta mi je ponižavanja žena koje nisu mršavice“, izjavila je Ashman.


I zbog toga je fotografijom pokazala kako bi to izgledalo da odjeću za mršave žene reklamiraju one krupnije. „Ako krupne žene kupuju hlače koje se reklamiraju s mršavicom u jednoj nogavici, možda će sitne žene kupovati suknje na temelju toga kako one izgledaju navučene na jedno bogovsko bedro“, sarkastično je poručila i pokazala srednji prst onima koji ne misle tako. Ova Christinina fotografija je postala jedna od najpopularnijih na društvenim mrežama u ožujku.

Wish.com se do sada nije oglasio ni ispričao ženama poniženim njihovim reklamama.

Plus Size modeli

Christina Ashman (foto: Interrobang Art & Fashion)

.

Show

Baletom na ledu i velikim vatrometom otvoren je Advent u Zagrebu

No to je tek djelić ove subotnje večeri u metropoli, jer Advent se proširio i na Europski trg, kod HNK, u kino Tuškanac, u Oktogon, na Trg bana Jelačića i na Strossmayerovo šetalište.

Objavljeno

|

Autor

Paljenjem prve svijeće na adventskom vijencu na Manduševcu i službeno je počeo ovogodišnji Advent u Zagrebu. I ove godine, glavna atrakcija najbolje europske božićne destinacije je Ledeni park, klizalište na Tomislavcu koji je otvoren baletom na ledu – predstavom “Orašar u Ledenom kraljevstvu”.

Zamrznuti parter su otvorile prva žena zagrebačkog turizma Martina Bienenfeld i ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek, dok je sam “Orašar u Ledenom kraljevstvu” kulminirao velikim vatrometom na svodu jednog od najljepših zagrebačkih trgova.


Glavne klizačke zvijezde bili su Antonio Souza-Kordeiru i Lana Petranović, naši nagrađivani mladi klizači s brojnim svjetskim priznanjima koje su na ledu podržali klizači iz Klizačkog kluba Pahuljice. Uz to, upaljene u i lampice na Zrinjevcu. No to je tek djelić ove subotnje večeri u metropoli, jer Advent se proširio i na Europski trg, kod HNK, u kino Tuškanac, u Oktogon, na Trg bana Jelačića i na Strossmayerovo šetalište.

foto: Sandro Bura
foto: Sandro Bura
foto: Sandro Bura
foto: Sandro Bura
foto: Sandro Bura
foto: Sandro Bura
foto: Sandro Bura
foto: Sandro Bura

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP