Prati nas

Stil i ljepota

Daphne Selfe: Na pisti od 1949. godine

Ova ikona stil nekoliko je puta prekidala karijeru i to zbog majčinstva ili kada se je morala brinuti o teško bolesnom suprugu. Usprkos svemu, sačuvala je strast u svemu što radi; od piste preko brige za lokalnu kulturnu baštinu do vrtlarenja.

Objavljeno

|

Tko je najstarija manekenka?
screenshot: Youtube

„Nisam nikada radila ništa s licem, nikakvi fejsliftinzi, nikakvi botoksi. Kosu sam jedno vrijeme bojala sama i to u četrdesetima kada su mi počele izbijati sijede. Onda me je to počelo zamarati. Sada je duga, jer je tako jeftinije. Vrat mi s dugom kosom izgleda duži, a i ne izgleda kao stara gospođa s trajnom“, kaže Daphne Selfe, najstariji supermodel na svijetu. Daphne je, naime, navršila 89 godina, a na pisti je od daleke 1949. godine.

Danas ćete ju vidjeti na pisti u Parizu, a već sutra je možda u Tokiju. Ova majka troje djece kaže da danas ne bi uspjela izgraditi ime u svijetu mode: „Bila sam preniska i imala sam preširoka ramena. Nikad me nitko nije tražio da smršavim za snimanje. Znate, do 1954. su bile nestašice hrane i uvijek ste bili zahvalni kada biste se dočepali dobrog obroka. Jako mi je žao današnjih djevojaka kad vidim što sve moraju raditi.“


Ova ikona stil nekoliko je puta prekidala karijeru i to zbog majčinstva ili kada se je morala brinuti o teško bolesnom suprugu. Usprkos svemu, sačuvala je strast u svemu što radi; od piste preko brige za lokalnu kulturnu baštinu do vrtlarenja. „Puno šetam i radim jogu kod kuće. Nema vremena za odlaziti na satove joge.“

No, ipak, angažiraju li je kreatori i fotografi zbog njenih godina, a ne zbog toga što je lijepa? „Nikako. Danas nosim puno više revija visoke mode nego dok sam bila mlada. Možda je to zbog toga što sam izgubila dječje salo. Vide se kosti kroz moje lice“, ispričala je ova ikona stila koju na Instagramu prate deseci tisuća obožavatelja. Do kada će raditi? “Na pisti sam od 1949. i ne razmišljam o mirovini. Sve dok me traže, radit ću”, odgovara ova britanska ljepotica koja je radila s najvećim svjetskim magovima mode i fotografije, a mnoge među njima je i nadživjela.

A post shared by Daphne Selfe (@daphneselfe) on

A post shared by Daphne Selfe (@daphneselfe) on

A post shared by Daphne Selfe (@daphneselfe) on

A post shared by Daphne Selfe (@daphneselfe) on

A post shared by Daphne Selfe (@daphneselfe) on

Najstarija manekenka

Daphne Selfe u pedesetim godinama 20. stoljeća

.

Stil i ljepota

Žene u novoj reklami ponosno pokazuju svoje stidne dlačice

Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne’.

Objavljeno

|

Kompanija koja proizvodi žilete i ostale potrepštine za uklanjanje dlačica pokrenula je nesvakidašnju reklamnu kampanju u kojoj su po prvi puta istaknute dlačice na ženskom tijelu, posebno one oko intimnog područja. Cilj je bio smanjiti pritisak na žene da prije odlaska na plažu uklone sve dlačice sa svoga tijela.

Kompanija Billie je pažnju na sebe privukla već prošle godine kad je u svojim reklamama prikazala modele s neobrijanim pazusima, a ove godine odlučili su se i na korak dalje prikazujući u kampanji “Red, White and You Do You” modele s neobrijanim pazusima i intimnim područjem.


“Najnovijom kampanjom želimo još jednom naglasiti da je brijanje izbor, a ne obaveza”, kazala je suosnivačica Billiea, Georgina Gooley te dodala kako su ovom kampanjom željeli promijeniti stav o tome što znači imati “tijelo spremno za plažu”.

View this post on Instagram

Why isn’t pubic hair public hair? 🤷‍♀️

A post shared by Billie (@billie) on

“Mnoge žene osjećaju pritisak da uklone sve dlačice s tijela prije nego odjenu kupaći kostim, pa smo pomislili da je upravo početak ljeta pravo vrijeme da kažemo ‘spremne ste za ljeto bez obzira odlučile se obrijati ili ne”, kaže Gooley.

Ideja za novu kampanju nastala je na temelju vrlo uspješne prošlogodišnje kampanje “Project Body Hair”. Spot u kojem žene ponosno pokazuju dlakave pazuhe, pogledao je više od 20 milijuna ljudi.

Za razliku od ostalih kompanija koje proizvode sredstva za uklanjanje dlačica, Billie polazi od ideje da su dlačice na ženskom tijelu potpuno prirodne i da žene ne bi trebale osjećati pritisak da ih pošto-poto uklanjaju.

Nakon vrlo uspješne kampanje tvtke Billie, za njihovim primjerom poveli su se i ostali proizvođači žileta i sredstava za depilaciju poput globalno poznate kompanije Gillette te pokrenuli slične kampanje.

No Billie ponovno iskorištava trenutak i predvodi borbu za oslobađanje žena novom kampanjom u kojoj promovira stidne dlačice.

“Povijesno gledano, kompanije koje proizvode depilacijska sredstva oduvijek su dlake na ženskom tijelu prikazivale kao nešto negativno, a sve u namjeri da prodaju čim više svojih proizvoda. Upravo su inzistirali na tvrdnji da su dlake na ženskom tijelu nešto čega se treba sramiti”, kaže Gooley.

“Posljednjih stotinu godina ženske su dlake toliko tabuizirane da čak i u reklamama koje prodaju žilete za brijanje možete vidjeti manekenke koje briju potpuno glatku kožu bez ijedne dlačice. Čak niti kompanije koje žive od uklanjanja dlačica, nisu se usudile prikazati te dlačice.”

Gooley kaže i kako svojom kampanjom žele poručiti ženama da je brijanje ili nebrijanje njihov izbor i da se ne trebaju sramiti dlačica.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP