Prati nas

Ljubav i seks

Protiv uspavanog ljepotana: 11 savjeta za dugovječnu erekciju

Erektilna disfunkcija je čest problem u starijih muškaraca, no nije obavezan dio starenja. Stručnjaci se slažu da karijera penisa ne mora zaći u pedesetima.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Tablete za impotenciju
foto: Pexels

Erektilna disfunkcija je čest problem u starijih muškaraca, no nije obavezan dio starenja. Stručnjaci se slažu da karijera penisa ne mora zaći u pedesetima. Loša vijest je ta da je za dugovječnu erekciju potrebna samodisciplina. Dobra vijest je da slijedeći ove savjete činite dobro cjelokupnom zdravlju, a posebno će vam biti zahvalno srce.

1. Pazite što jedete

Ono što nije dobro za srce, nije dobro ni za penis. Istraživanja pokazuju da je erektivna disfunkcija rjeđa kod muškaraca koji slijede mediteransku prehranu; jedu puno voća, povrća, cjelovitih žitarica, maslinovo ulje i ribu. „To je znanstveno dokazano“, tvrdi dr. Irwin Goldstein, američki stručnjak za seksualnu medicinu.


2.  Održavajte zdravu težinu

Pretilost donosi brojne zdravstvene probleme, uključujući dijabetes koji uzrokuje oštećenja živaca. Kao posljedica toga, vaš se penis može pretvoriti u uspavanog ljepotana kojeg iz stogodišnjeg sna ne može probuditi ni poljubac najljepše princeze na svijetu.

3. Regulirajte visoki krvni tlak i kolesterol

Oboje oštećuju žile. Lijekovi za smanjenje krvnog tlaka mogu uspavati vaš ud, no liječnici tvrde da je to češće posljedica oštećenih žila, a ne samog lijeka.

4. Pijte malo, ako već ne možete bez alkohola

Ne postoji dokaz da je umjerena konzumacija alkohola štetna za potenciju, ali kronično pijenje oštećuje jetru, živce i normalnu razinu muških spolnih hormona.

5. Redovito vježbajte

Postoje jaki dokazi povezanosti sjedilačkog načina života i mlohavog uda. Trčanje, plivanje i druge aerobne vježbe sprječavaju erektilnu disfunkciju. Treba izbjegavati vježbe koje pritišću perinuem, područje između testisa i anusa. Posebno je opasno dugotrajno opterećenje na to područje prilikom vožnje bicikla.

6. Ne oslanjajte se na Kegelove vježbe

Vježbanje zdjeličnih mišića ne utječe na erekciju. One pomažu kod inkontinencije.

7. Pazite na testosteron

Razina muškog spolnog hormona pada naglo nakon pedesete godine. Posavjetujte se s liječnikom ako primijetite nizak spolni nagon, promjene raspoloženja, nedostatak inicijative ili slabe erekcije. Možda će vam prepisati nadomjesnu terapiju.

8. Izbjegavajte anaboličke steroide

Često ih koriste sportaši i bilderi. Utječu na testise i mogu dovesti do smanjene proizvodnje testosterona.

9. Prestanite pušiti

Pušenje oštećuje žile i smanjuje dotok krvi u penis. Nikotin dodatno sužava žile.

10. Izbjegavajte akrobatski seks

Neke erektilne disfunkcije imaju za uzrok ozlijede penisa tijekom seksa. Budite divlji u krevetu, ali ne divljate. Vaš penis je osjetljiva sprava.

11. Bježite od stresa

Stres potiče lučenje adrenalina, a on pak sužava krvne žile. To je loša vijest za erekciju. Emocionalna stabilnost i opuštenost blagotvorno utječu na penis.

.

Ljubav i seks

Što se smije, a što ne? Izdane su smjernice za sigurno vođenje ljubavi tijekom pandemije

Američki stručnjaci izdali su posebne upute za siguran seks tijekom pandemije što uključuje obavezno nošenje maski ili online seks. Uz malo mašte, čak i ta ograničenja moguće je pretvoriti u jedinstveni užitak.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Tijekom ove pandemije mnoge su nam posve uobičajene stvari bile zabranjene ili smo u njima mogli uživati ali uz posebne mjere opreza. Tako je i sa seksom, a brojni su američki gradovi izdali čak i posebne preporuke kako se odati užitku bez opasnosti od zaraze koronavirusom.

Kako piše CNN, razumljivo je da će se ljudi i tijekom pandemije upuštati u seksualne odnose – što je sasvim u redu. No kako je COVID-19, čini se, bolest koja se prije svega širi kapljičnim putem, potrebne su dodatne mjere opreza koje, uz malo mašte, mogu vašem seksualnom životu donijeti i određenu dodatnu čar.


Zdravstveni stručnjaci grada New Yorka u novim uputama o sigurnom seksu tijekom pandemije navode da je prije svega potrebno zaštititi usta i nos, pa i tijekom seksualnog čina potiču upotrebu maski.

“To može biti i pomalo perverzno”, kaže se u uputama. “Budite kreativni sa seksualnim pozama i fizičkim barijerama poput zidova koje će omogućiti seksualni kontakt, no spriječiti blizak kontakt licem u lice. Možete i masturbirati zajedno tako da tjelesni kontakt posve izbjegnete”, navodi se u novim smjernicama, a stručnjaci ljude podsjećaju i da su oni sami ‘svoj najsigurniji seksualni partner’.

Što se, pak, odabira partnera tiče, najsigurnije je upustiti se u seksualni odnos s nekim članom vlastitog kućanstva, no ako vas zanima seks s nekim izvan vašeg kućanstva, smjernice preporučuju da to bude netko s kim možete otvoreno razgovarati o Covidu-19 na način kao što možete razgovarati o upotrebi kondoma i ostalim sa seksom povezanim temama.

Također se navodi se i kako grupni seks, barem zasad, nije poželjan s obzirom da se ne preporučuje okupljanja većeg broja ljudi. Ako netko ipak poželi “pronaći veće društvo za seks, za susret treba odabrati velike, prozračne prostorije te nositi maske i osigurati dezinficijens za ruke”.

Zahvaljujući tehnologiji, tu je i online seks – što je najsigurnija opcija –  pa stručnjaci preporučuju da nakratko odmorite od seksa uživo i priključite se nekom od “seksi Zoom zabava”.

Upuštate li se, pak, u seksualni odnos s nekom novom osobom, pažljivo motrite simptome koji mogu ukazivati na zarazu koronavirusom.

Stručnjaci iz Washingtona kažu da bi se u seksualni odnos trebali upuštati samo ako se oboje osjećate dobro, a oni iz Oregona nude i grafički prikaz najsigurnijih seksualnih poza. U San Franciscu, pak, savjetuju da se tijekom pandemije ostane uz svojeg “glavnog seksualnog partnera ili one s kojima imate čest i redovit odnos”.

Ako morate ostati fizički udaljeni od svojeg partnera, upute iz Austina preporučuju da budete kreativni tijekom online susreta.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP