Prati nas

Show

Rušenje tabua: Mercy (58) – model za prozirno donje rublje

Neugodnih iskustava nije imala previše, no sjeća se kako su je na jednoj modnoj reviji ismijavali pripiti momci u dvadesetima. Srećom, publika, a posebno žene, njen je izlazak na pistu nagradila aplauzom.

Objavljeno

|

Mercy Brewer (foto: Lonely)

Često se žalimo kako su u marketingu i medijima ljudi u zrelim godinama potpuno nevidljivi te da starim ljudima proizvode prodaju mlada zategnuta lica. No novozelandski brand donjeg rublja Lonely već dvije godine uzastopno za svoje prvo lice bira 58-godišnju manekenku Mercy Brewer. Najnovija kampanja pokazuje mlade djevojke, ali i Mercy u gotovo prozirnom donjem rublju.

Lonely tvrdi da žele promovirati bezvremensku ljepotu i starenje kao nešto lijepo i prirodno. Brand je poznat po  provokativnim kampanjama u kojima nerijetko pokazuje modele ili čak i same kupce u rublju, bez retuširanja ili pretjeranog šminkanja.



Dakako, ovakvi potezi potiču brojne rasprave u kojima se procjenjuju “pravi” motivi. Radi li se tu o marketingu koji igra više na šok, nego na detabuizaciju starenja i mogu li se žene u šezdesetima istinski poistovjetiti sa svojom golišavom vršnjakinjom?

Brewer pak kaže da nema velike razlike u bavljenju manekenstvom i modelingom sada i nekada dok je bila mlađa. “Ako išta, osjećam manji pritisak. Angažiraju me zbog toga što jesam”, objašnjava.

Neugodnih iskustava nije imala previše, no sjeća se kako su je na jednoj modnoj reviji ismijavali pripiti momci u dvadesetima. Srećom, publika, a posebno žene, njen je izlazak na pistu nagradila aplauzom.

Ova škotska manekenka radila je s najvećim imenima svjetske modne scene. Na Novi Zeland se sa suprugom preselila 2000. godine i još uvijek ne razmišlja o završetku karijere. Ovog je kolovoza “nosila” novozelandski Fashion Week. “Zaboravite stereotipe, ako netko izgleda dobro, odajte mu priznanje!” izjavila je prošle godine.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on

.

Show

Madonna (60) je ‘popeglala’ snimku s Eurosonga. Ovako je to trebalo zvučati

‘Fino uređeno. Ne može se čuti niti jedan promašeni ton. Skidam kapu’, napisao je jedan od brojnih komentatora, dok se drugi pitaju gdje su nestali originalni vokali.

Objavljeno

|

Autor

Komentatori nastupa možda najveće živuće pop-ikone Madonne na Eurosongu brojni su i mogu se podijeliti u dvije skupine. Iako Madonna nikada nije bila posebno dobra pjevačica, u prvoj su skupini slušatelji razočarani onime što je servirala na najvećoj glazbenoj pozornici.

Falšanje i nedostatak daha nije se moglo ne primijetiti iako svi znamo da pjevanje nikada nije bilo glavni adut pjevačice koja je rušila barijere. Zato su u drugoj skupini oni, a među njima smo i mi, koji opraštaju sve i  tvrde: “Bez obzira na sve, kraljica ostaje kraljica.” Jer Madonnu jednostavno ne možemo promatrati bez “minulog rada”, zar ne?



Šezdesetogodišnja zvijezda, čini se, ne može se pomiriti sa starenjem, a ni s činjenicom da su danas glazbeno tržište i sama scena bitno drugačiji od “njenih vremena”. I zato mladima njeni nastupi malo znače, a stariji su razočarani, pomalo i tužni. “Kraljica je u falšu i dok govori”, komentirala je operna pjevačica i članica žirija glazbenih televizijskih natjecanja Martina Tomčić.

Da je i sama Madonna svjesna vizualno sjajnog, ali vokalno lošeg nastupa govori i činjenica da je je na službenom Youtube kanalu objavila “popeglanu” snimku (vidi gore) koja nam, zapravo, govori kako je nastup trebao zvučati.

“Fino uređeno. Ne može se čuti niti jedan promašeni ton. Skidam kapu”, napisao je jedan od brojnih komentatora, dok se drugi pitaju gdje su nestali originalni vokali. “Ovo nije kaos koji sam gledala na televiziji”, zaključak je druge obožavateljice. “Fotošopirala si glas”, kaže treća u raspravi koja je u samo jednom danu nanizala 5.400 komentara.

Nastavi čitati