Prati nas

Show

Madame X

Madonna (60): Sva sreća pa sam odrasla prije pametnih telefona i Instagrama

Danas je, smatra, umjetnicima teže odrastati prizemljen i vjeran sebi. Kaže, svijetu su potrebni originali, potrebna mu je inspiracija.

Objavljeno

|

Madonna (screenshot: Today/Youtube)

Instagram vam čini loše, zaroblji vas i čini ovisnim o tuđem odobravanju. Izjavila je to svevremena Madonna koju na toj društvenoj mreži prati 14 milijuna ljudi. Ta platforma bazirana na objavi fotografija, smatra pjevačica, posebno je opasna za mlade ljude.

“Upadnete u zamku uspoređivanja s drugima. Trebam li tako izgledati? Ponašati se tako?” kazala je za Sun. “Hoće li me to učiniti popularnijom ili uspješnijom? Ljudi robuju tuđem odobravanju. Neću se pognuti pred onim što društvo očekuje od mene kao žene!”


Šezdesetogodišnji superstar, koji je prije nekoliko dana objavio 14. album imena Madame X, tako tvrdi da je ona imala sreću što je odrasla prije društvenih mreža. “Sretna sam što sam imala karijeru prije pametnih telefona i društvenih medija, jer sam se imala vremena razviti kao umjetnica i ljudsko biće, bez da sam se bila prisiljena uspoređivati s drugima.”

Danas je, smatra, umjetnicima teže odrastati prizemljeno i vjerno sebi. Kaže, svijetu su potrebni originali, potrebna mu je inspiracija. Svojoj kćeri Lourdes (22) Madonna govori da prestane biti opsjednuta izgledom ili načinom na koji će je ljudi uspoređivati s majkom. “Osjećam se loše zbog mladih ljudi koji nisu imali priliku razviti vlastitu osobnost i biti što žele biti”, zaključuje.

.

Show

U 90. godini preminu je Bob Norris, Marlborov kauboj iz reklama. Nikada nije pušio

Marlborove reklame su običnim muškarcima sugerirale da je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom.

Objavljeno

|

Autor

Rančer i filantrop Robert Bob Norris, najpoznatiji po reklamama koje je snimio za poznatu duhansku marku, preminuo je u Colorado Springsu u 90. godini života. Iako je 12 godina bio zaštitno lice Marlbora, nikada nije pušio. Televizijska kampanje je prestao raditi kada je osjetio da daje loš primjer djeci.

Takozvanog “Marlboro kauboja” osmislila je marketinška kompanija Leo Burnett Worldwide, a televizijske reklame u kojima se pojavljivao od 1955. do 1999. godine, spadaju u sam vrh oglašivačke industrije. Jedan od prvih koji je uskočio u tu ulogu bio je Bob Norris. Naime, nakon nekoliko pokušaja s manekenima i glumcima, marketingaši su zaključili da im treba pravi kauboj. Norris je u to vrijeme bio pravi kauboj, a nije mu odmoglo ni to što je prijateljevao s glumcem Johnom Wayneom.


Reklame koje su uslijedile sugerirale su običnim muškarcima kako je dovoljno pripaliti proizvod kompanije Philip Morris da bi se učas pretvorili u grube muškarčine srasle s konjskim sedlom. Svojom autentičnom macho figurom Norris je pridonio kulturi pušenja i pridonio razvoju duhanske industrije koja se smatra jednim od najvećih javnozdravstvenih problema u svijetu. Bio je u upravnom odboru “Kaubojske kuće slavnih”.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP