Prati nas

Vijesti

Smjena

Smijenjen je ministar Kujundžić – ‘prva žrtva koronavirusa u Hrvatskoj’

Plenković je objasnio da će sutra predložiti novog ministra. Kao mogući nasljednici za Milana Kujundžića u medijima se spominju Željko Plazonić, Dario Nakić i Vili Beroš.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Milan Kujundžić

“Razriješio sam ministra Kujundžića, obavili smo jučer razgovor. Ministarstvo zdravstva mora se fokusirati na globalnu prijetnju zvanu koronavirus, a ministar zdravstva je bio fokusiran na pojašnjavanje tema koje nemaju veze s resorom. On će se vratiti u Sabor, gdje će imati priliku po jasniti sve o svojoj imovini”, izjavio je prije nekoliko minuta premijer Andrej Plenković (HDZ) o 14. izmjeni u svojoj postavi.

“Kujundžić mi nije predočio nikakve papire, nego ih je predočio javnosti. To on mora sam pojasniti, nema potrebe da javnost bude opterećena s tim temama”, misli premijer i dodaje: “Zabrinjava me jedan fenomen koji je u ovoj Vladi izražen. Da se toliko jako krene aktivnostima medijima tresti ministra tako da je fokus rada Vlade u obrambenom stavu. Govorimo o jednom fenomenu koji živim tri i pol godine. Bilo je svega i prije, ali baš ovoliko toga nije bilo.”


Na pitanje bi li trebao imati bolju kontrolu nad ministrima, premijer je rekao da ministri ne prolaze sigurnosnu kontrolu. “Možda to ne bi bilo loše vratiti”, rekao je. Plenković je objasnio da će sutra predložiti novog ministra. Kao mogući nasljednici za Milana Kujundžića u medijima se spominju Željko Plazonić, Dario Nakić i Vili Beroš.

.

Vijesti

Doznali smo kad ćemo napokon moći žičarom na Sljeme i koliko će to koštati

Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Izgradnja sljemenske žičare samo što nije gotova, no pitanje je koliko će Zagrepčana pohrliti provozati se u skupocjenom čudu tehnike do vrha Zagrebačke gore. Naime, karta u jednom smjeru koštat će oko 50 kuna, pa je upitno koliko će si ljudi moći priuštiti tu vožnju.

Žičara je, prema obećanjima zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, trebala biti dovršena i puštena u promet još u svibnju, ali je koronavirus poremetio planove. Prve vožnje zatim su najavljivane za početak srpnja, no ni taj rok nije ispoštovan, a po svemu sudeći neće biti ni onaj početkom rujna.


Žičara bi prve putnike mogla prevesti na Sljeme tek početkom listopada, no pitanje je koliko će ljudi biti spremno dati 100 kuna za odlazak na Sljeme i natrag. Tih sto kuna odnosi se samo na cijenu karte za žičaru i u tu cijenu nije uračunat dolazak do prve postaje žičare i  parking.

Uz to, na Sljemenu će se vjerojatno nešto popiti i pojesti pa bi tako izlet na Sljeme četveročlanu obitelj mogao koštati i do 500 kuna. Doduše, neki mediji špekuliraju kako će 50 kuna biti cijena povratne karte, što bi ovaj trošak moglo svesti u granice prihvatljivosti.

No ako ipak uspijete skupiti novac za izlet na Sljeme, do gore će vas voziti 80 gondola u koju stane po desetak ljudi, tako da će žičara u jednom satu moći prevesti i do 1500 putnika. Nove su kabine široke i visoke dva metra te opremljene grijanim sjedalima i bežičnim internetom. Prilagođene su i za osobe s invaliditetom, ali i za prijevoz onih kojima se na vrhu Medvednice ozlijede pa ih se mora spuštati u grad na nosilima. Kabine su opremljene i nosačima za skije i snowboarde, a želite li žičarom prevesti i svoj bicikl, moći ćete ga unijeti u samu kabinu jer nisu predviđeni posebni nosači za bicikle s vanjske strane gondole.

Podsjetimo, cijena početnog projekta izgradnje zagrebačke žičare bila je 300 milijuna kuna bez PDV-a, no kasnije je narasla 537 milijuna kuna.

Pogledajte kako je izgledalo gradilište žičare početkom lipnja 2020.:

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP