Prati nas

Vijesti

Pojačano se kupuju osnovne namirnice, konzerve, smrznuta hrana i sredstva za čišćenje

Tvrtka je poduzela sve potrebne mjere kako bi odgovorila i na još veću potražnju. No strahovati od nestašica ne treba, jer skladišta su puna, trgovine su pune, a zalihe se dodatno pojačavaju.

Objavljeno

|

foto: MV

Čini se da je situacija u Italiji uključila alarm i kod hrvatskih građana koji su jutros u nešto većem broju pojurili u supermarkete kako bi si stvorili barem nekakve zaliha namirnica i kućnih potrepština. Tako je jutros parkiralište ispred jednog trgovačkog lanca u zagrebačkoj Dubravi bilo krcatima vozilima, kao da nije riječ o radnom danu. Bilo je teško doći do kolica ili košare. A kupaca kao da se sprema smak svijeta!

“Ante, brašna nam treba, brašna uzmi”, govori ljutita vremešna gospođa dok trpa ciglice brašna u kolica. Ante, potpuno nezainteresirano gleda oko sebe. “Bit će brašna”, odgovara joj mlako. Pored nas promiču brojna kolica puna ulja, trajnog mlijeka, šećera… Za meso se čeka u dugom redu. Sanitola, čujemo od dvije gospođe u prolazu, nema. Gela za dezinfekciju ruku nema već tjednima. I to sve usprkos porukama koje političari i stručnjaci šalju preko medija; razloga za paniku i pustošenje trgovina – nema.

Što sve građani trpaju u smočnice “zlu ne trebalo” pitali smo u Konzumu. “Unatrag nekoliko dana bilježimo povećanje prometa i pojačanu poslovnu aktivnost u prodavaonicama, a najveća je potražnja za osnovnim namirnicama za pripremu jela, konzerviranom i zamrznutom hranom te sredstvima za čišćenje i higijenu”, kaže nam Ivan Širanović iz Korporativnih komunikacija Konzuma.

Oglas

Kaže, tvrtka je poduzela sve potrebne mjere kako bi odgovorila i na još veću potražnju. No strahovati od nestašica ne treba, jer skladišta su puna, trgovine su pune, a zalihe se dodatno pojačavaju.

“Kad  je riječ o isporuci robe iz ugroženih područja, primjerice Italije, uveli smo dodatne kontrole procesa uvoza robe te nastavljamo pratiti preporuke nadležnih institucija. Tražimo i alternativne izvore nabave, a kako bismo kupcima osigurali potrebne namirnice u slučaju prekida isporuke iz tih zemalja”, kaže Širanović i dodaje: “U Konzumovom prometu proizvodi domaćeg podrijetla sudjeluju s više od 75 posto, a u nekim svježim kategorijama kao što su voće i povrće, meso, riba i pekarski proizvodi taj se broj penje i na više od 80 posto.”

Ista smo pitanja uputili i Kauflandu, no iz kompanije poručuju da nam ne mogu dati podatke o prodaji te ističu da će u suradnji s dobavljačima osigurati dostupnost proizvoda.

Oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.