Prati nas

Aktivno starenje

Strast za kuhanjem

Tito (79) je postao prava kulinarska senzacija na Youtubeu

Prije korone, radio je u jednoj trgovini mješovitom, no zbog epidemije bio je prisiljen napustiti posao. Umjesto da se samosažalijeva, pokrenuo je kulinarski show na Youtube i postao prava zvijezda.

Silvija Novak

Objavljeno

|

foto: Jarritos Mexican Soda/Unsplash

Nakon što je izgubio posao zbog koronavirusa, Carlos “Tito Charly” Elizondo pokrenuo je svoj vlastiti kulinarski show i postao prava Youtube senzacija – i to sve u dobi od 79 godina.

Tijekom karantene većina nas se bacila na kuhanje i pečenje, no tek su rijetki iz tog ukusnog hobija uspjeli izvući i nešto više – osim prekomjernih kilograma. No Tito Charly izvještio se u pripremanju mnogi delicija, uglavnom tradicionalne meksičke kuhinje, i svoje umijeće pokazao je na svojem Youtube kanalu.


Prije korone, radio je na pola radnog vremena u jednoj trgovini mješovitom robom u Monterreyu u Meksiku, no zbog epidemije je bio prisiljen napustiti posao. Umjesto da se samosažalijeva, zamolio je kći i unuka za pomoć oko tehničkih pojedinosti pa je počeo snimati svoje kuhanje. Ljudima su se svidjele video snimke ovog simpatičnog gospodina i broj pratitelja na njegovom Youtube kanalu ubrzo je narastao na nevjerojatnih 400 tisuća.

Novu epizodu svoje kulinarske emisije Tito objavljuje svake nedjelje, a iako je u originalu na španjolskom jeziku, show mogu pratiti i svi ostali s obzirom da ima engleske titlove. Ono što se gledateljima Titove emisije, pored samih delicija, najviše sviđa je strast i ljubav s kojom Tito pristupa hrani.

Tito, inače udovac s troje djece i šestoro unučadi, nije se zaustavio na ovome. Stvorio je svoju vlastitu liniju namirnica koju koristi u pripremi jela pa se tako, također putem interneta, može kupiti poseban Titov sir, sušeno meso i razni začini.

Tito je i više nego zadovoljan kako se biznis razvio, ali ne planira na tome stati, već će ga nastojati dodatno proširiti. “Uvijek sam imao pozitivan stav prema životu i gledao naprijed. Ništa nije nemoguće, uvijek postoji način”, kaže simpatični Tito.

.

Aktivno starenje

Bračni par postao hit na internetu pozirajući u izgubljenoj odjeći iz svoje praonice

Chang i Hsu već nekoliko desetljeća vode svoju praonicu u malom gradiću pored Taichunga. Tijekom godina, u njihovoj se praonici nakupilo mnogo zaboravljene odjeće koju nisu imali srca baciti. Tada su počeli u njoj pozirati i postalii internetski hiit.

Silvija Novak

Objavljeno

|

Vremešni bračni par s Tajvana, koji vodi malu praonicu rublja, postao je prava internetska senzacija kad su na društvenim mrežama počeli objavljivati fotografije na kojima nose odjeću zaboravljenu u njihovoj praonici, piše Guardian.

Chang Wan-ji (83) i njegova supruga Hsu Sho-er (84) su samo prošli mjesec sakupili više od 600 tisuća pratitelja na Instagramu nakon što su njihove zabavne fotografije postale viralne. Nakon toga, krenuli su pozivi medija pa se tako simpatični bračni par već našao i na stranicama tajvanskog izdanja magazina Vogue i Marie Claire.


Chang i Hsu već nekoliko desetljeća vode svoju praonicu u malom gradiću pored Taichunga. Tijekom godina, u njihovoj se praonici nakupilo mnogo izgubljene ili zaboravljene odjeće koju Chang i Hsu nisu imali srca baciti. Njihov unuk Reef Chang (31) sjetio se da bi se ta odjeća nekako mogla iskoristiti da se njegova baka i djed zabave i da si skrate vrijeme.

“Moji baka i djed su sjedili na ulici uz svoju praonicu i čekali mušterije, no posao je slabo išao. Želio sam pronaći neki način da ih zabavim i oraspoložim”, kazao je Reef i dodao kako se ispostavilo da Chang i Hsu imaju prirodni talent za poziranje.

“Kad poziram u ovoj odjeći, osjećam se 30 godina mlađe”, kaže Chang. “Mnogo ljudi mi je reklo da sam sada slavan i da doista izgledam mlađe.” Hsu se s time slaže: “Stara sam kad je u pitanju moja dob, no srce mi je još uvijek mlado. Volim se lijepo obući i izaći van i zabaviti se.”

Kad je njihov profil postao viralan i izvan Tajvana, broj pratitelja ubrzo se povećao za dodatnih 400.000 ljudi, a priču su ubrzo primijetili i svjetski mediji. Poruke s počele stizati iz čitavog svijeta.

“Jako smo dirnuti porukama koje primamo. Mnogi nam kažu da je naš profil @wantshowasyoung prva lijepa vijest koju su vidjeli ove godine ispunjene samo vijestima o COVID-19 i financijskim problemima”, kaže Chang.

Njihova iznenadna svjetska slava nagnala je neke njihove mušterije da napokon dođu pokupiti svoju zaboravljenu odjeću, dok su drugi došli samo da bi vidjeli sada slavnu praonicu.

Chan kaže kako je odavno prestao brojati zaboravljene komade odjeće, no da u njihovoj kolekciji sigurno ima više od 400 predmeta. Mnoge od tih stvari donirane su humanitarnim organizacijama.

Bračni par Chang i Hsu se nada kako će svoju iznenadnu slavu moći iskoristiti za promoviranje novog koncepta mode prihvatljive za okoliš.

“Umjesto da slijede brzu modu i stalno kupuju novu odjeću, nadamo se da će ljudi uvidjeti da i rabljena odjeća može biti moderna ako se pažljivo kombinira”, kaže Reef. “Takav odnos prema odjeći bio bi puno manje štetan za okoliš.”

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP