Prati nas

Vijesti

Koliko.HR

Deterdžent za posuđe: Najjeftiniji u Petrinji, najskuplji na Hvaru

Cijene istog proizvoda u hrvatskim trgovinama znaju se razlikovati i do 200 posto. Zato je važno pratiti i ponuđače i lokacije, posebno kada se radi o skupljim proizvodima koje možda i ne kupujemo često.

Objavljeno

|

Autor

Raznobojne kapsule i tablete za perilicu posuđa na plavoj podlozi u kuhinji.
ilustracija: S. Bura/mj

Isplati li se pratiti cijene i akcije? U svakom slučaju da, pogotovo ako se radi o skupljim proizvodima koje kupujemo periodično. Tako smo danas uz pomoć portala Koliko.HR provjerili cijenu pakiranja deterdženta za posuđe Finish Quantum Max (72 komada) čija cijena u hrvatskim trgovinama trenutno varira od 12,99 do 27,49 eura.

Prema podacima koje trgovci svakodnevno osvježavaju sukladno važećoj vladinoj uredbi, najniža cijena od 12,99 eura zabilježena je u KTC-u (Petrinja, akcijska cijena) i Sparu (Umag), dok najvišu cijenu od 27,49 eura drži Konzum u prodavaonicama na Hvaru i u Banjolama.

Analiza raspona cijena po lancima otkriva značajne razlike. U KTC-u cijena se kreće od 12,99 do 14,99 eura, a u Sparu od 12,99 do 18,95 eura. Konzum je u gornem cjenovnom dijelu; od 24,49 do 27,49 eura. Tommy prodaje isti proizvod po cijenama između 22,99 i 24,49 eura, dok su cijene u Riboli između 19,49 i 21,25 eura.

oglas

U Trgocentru su cijene ovog deterdženta gotovo fiksne, od 19,50 do 19,69 eura. Kaufland i Metro imaju jedinstvene cijene – 19,99 i 22,86 eura, dok Plodine drže 24,19 eura. Ostali lanci, poput DM-a (18,95 eura), Vrutka (15,99 eura), Branke (14,99 eura) i NTL-a (22,49 eura), također drže jedinstvenu cijenu. Više o cijenama u vašem gradu potražite na Koliko.HR. Znate koliko. Kupujete pametno.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP