Prati nas

Vijesti

Koliko.HR

Faks Aquamarine: Razlike u cijeni više od 11 eura za isti deterdžent

Cijene deterdženta Faks Aquamarine 3,51 kg razlikuju se i više od 140 posto ovisno o trgovini i gradu. Zbog akcijske cijene, trenutno je najpovoljniji u Plodinama, a najskuplji, očekivano, na obali.

Objavljeno

|

Autor

Faks Aquamarine
ilustracija: S. Bura/mj

Deterdžent Faks Aquamarine u pakiranju od 3,51 kg u hrvatskim trgovinama prodaje se danas po cijenama koje variraju i više od 140 posto. Pokazuju to podaci portala Koliko.HR, koji strojno analizira dnevno dostupne cjenike trgovaca u skladu s važećom vladinom uredbom o transparentnosti.

Najniža (akcijska!) cijena od 7,89 eura zabilježena je u svim poslovnicama Plodina, dok najvišu cijenu od 18,99 eura drži Konzum u više priobalnih i turističkih lokacija poput Murtera, Hvara, Novalje i Trogira.

Iako su Plodine jedini lanac koji proizvod nudi ispod 10 eura, ostali trgovci bilježe cijene između 11,99 i 18,49 eura. Među povoljnijima su Vrutak (11,99 eura) i Branka (12,99 eura), dok se Tommy, Metro, Trgocentar i nekoliko drugih lanaca kreću oko 13 eura. Spar, Kaufland, KTC, Konzum i NTL drže viši cjenovni rang gdje cijene prelaze 16 eura.

oglas

Regionalne razlike potvrđuju dodatne oscilacije. Najniže prosječne cijene bilježe se u Krku (12,92 eura) i Rijeci (13,01 eura), dok se prema unutrašnjosti i obali cijene postupno povećavaju – Split (14,71 eura), Dubrovnik (15,13 eura), Vukovar (15,33 eura), Varaždin (15,36 eura) i Osijek (16,12 eura). Najviši prosjek zabilježen je u Zagrebu (16,37 eura) i Otočcu (16,99 eura). Riječ je o prosječnim cijenama svih trgovačkih lanaca po gradovima koje redovito pratimo. Kakva je situacija u vašem gradu provjerite na Koliko.HR.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP