Prati nas

Vijesti

Standard

Hrana je sve skuplja! Podravka diže cijene dijelu proizvoda

Iako je predsjednica Uprave Podravke i nekadašnja ministrica gospodarstva Martina Dalić prije dva mjeseca rekla da Podravka neće dizati cijene, to će se ipak dogoditi.

Objavljeno

|

Autor

Martina Dalić rođ. Štimac (Velika Gorica, 12. studenoga 1967.), hrvatska ekonomistica, političarka i spisateljica. U Vladi Jadranke Kosor obnašala je dužnost ministrice financija (2010. – 2011.). U Vladi Andreja Plenkovića (2016. – 2018.) obnašala je dužnost potpredsjednice Vlade i ministrice gospodarstva, malog i srednjeg poduzetništva i obrta.
Martina Dalić (scr: nova TV)

Podravka će od 15. rujna podići veleprodajne cijene dijela svojih proizvoda, potvrđeno je udruzi Europski centar za izvrsnost potrošača. Kako navode iz kompanije, korekcija se odnosi na manji broj artikala kod kojih je došlo do značajnog rasta nabavnih cijena sirovina poput kakaovca i govedine, a čije su cijene na svjetskom tržištu porasle i za više od 50 posto, javlja Koliko.HR.

“Podravka danas nudi oko tisuću proizvoda, a korekcija cijena odnosi se tek na nekoliko desetaka artikala. Iako se rast cijena sirovina odražava na veliki broj naših proizvoda, poskupljenja smo zadržali na minimalno mogućem opsegu, dok smo ostalo pokušali amortizirati internim optimizacijama troškova, bez dodatnog prijenosa opterećenja na kupce”, poručili su iz Korporativnih komunikacija.

Na popisu proizvoda koji će od sredine rujna biti skuplji nalaze se začini i mješavine iz linije Vegeta Natur i Vegeta Maestro, zatim slastice Dolcela poput muffina, lava kolača i browniesa, ali i Podravkini pekmezi, senf, nadjevi te gotova jela (grah, gulaši, paprikaši, čobanac).

oglas

Poskupjet će i dio ribljih konzervi iz linija Eva i Arena sardina, kao i naresci Fit&Fina, Domaća šunka i Podravski špek. Korekcija obuhvaća i Podravkine biljne i voćne čajeve, kao i tradicionalne čajeve poput Bakina, Dinarskog i Velebitskog.

Iz kompanije podsjećaju da Podravka u 2025. u Hrvatskoj do sada nije podizala cijene svojih proizvoda prema trgovcima te naglašavaju da proizvođač ne određuje maloprodajne cijene. “Podravka nema, niti smije imati, utjecaj na odluke o maloprodajnim cijenama. Naša je odgovornost osigurati visokokvalitetne proizvode po konkurentnim proizvođačkim cijenama,” poručuju.

Podsjetimo, cijena potrošačke košarice za srpanj 2025. godine u Hrvatskoj za četveročlanu obitelj iznosila je 484,08 eura, dok je tročlana obitelj za temeljnu prehranu i higijenu trebati izdvojiti 385,69 eura. Samcu je trebalo 247.14 eura samo da bi skromno izgurao mjesec.

Izračunao je to portal za praćenje cijena Koliko.HR u suradnji sa Hrvatskom udrugom za zaštitu potrošača (HUZP) u mjesečnom istraživanju kretanja maloprodajnih cijena. Košarica sadrži temeljne prehrambene i higijenske artikle u količinama nužnim za život.

oglas
.

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP