Stigla vam je dostava paketa, no niste sigurni odgovara li njegov sadržaj onome što ste naručili preko oglasnika ili e-trgovine. Smijete li taj paket otvoriti pred poštarom i odmah ga vratiti, ako se osjetite prevarenima?
Smijete, potvrđuje za javnu televiziju glasnogovornik Hrvatske pošte Nikola Baras. “Korisnik ima zakonsko pravo otvoriti i pregledati pošiljku u prisustvu radnika Hrvatske pošte. To može biti na adresi dostave ili u samom poštanskom uredu”, kaže.
“Ako je kupovina obavljena putem internetskoga oglasnika, a vi sumnjate na prevaru, otvorite pošiljku. U skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama i općim uvjetima za obavljanje univerzalne usluge, dužni ste odmah uložiti prigovor. Poštar ili radnik u poštanskom uredu će sastaviti zapisnik”, objašnjava Baras.
Ako ste kod narudžbe odabrali plaćanje pouzećem, poštar će vam odmah vratiti taj iznos koji ste platili, a pošiljka će se vratiti pošiljatelju. “To je najbolji način da se zaštitite od potencijalnih prijevara kod kupovine preko oglasnika ili neprovjerenih e-trgovina.