Prati nas

Vijesti

Vau, mjau!

Pretjeruju li ljudi s objavom slika kućnih ljubimaca na društvenim mrežama?

Dok su naši roditelji pse držali u dvorištima i na lancima, naše su generacije shvatile da se radi o bićima koje osjećaju i uzvraćaju osjećaje pa smo ih premjestili u svoja četiri zida.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

foto: Samia Liamani/Unsplash

Odgovor na pitanje u naslovu ovisit će najvjerojatnije o tome imate li ljubimca ili ne. Da slike naših kućnih životinja čine značajan dio objava na društvenim mrežama pokazalo je i istraživanje koje je za BarkBox 2017. godine provela agencija Kelton Global, doduše na američkom uzorku.

Pokazalo se tako da prosječni vlasnik psa objavljuje čak šest puta tjedno fotografije svojeg ljubimca, dok na internetu tri puta tjedno gleda snimke drugih pasa. Uz to, čak je 11% vlasnika napravilo ljubimcu profil na društvenim mrežama. Istraživanje je pokazalo da u mobitelu prosječnog vlasnika pasa, slike ljubimaca čine petinu svih fotografija. Uz to, u tom ćete mobitelu naći dvostruko više fotki pasa nego vlasnika samog.


Jedno su slike djece, a drugo…

“Ako ja mogu gledati milijun slika njihove djece i unučadi na Facebooku, zašto oni ne bi gledali mojega Antu. Komu smeta, neka me otprati”, kaže nam kolega koji rado slika svoga mješanca Antu.

Roditelji s druge strane odgovaraju da imanje psa nije roditeljstvo. “Smisao dijeljenja fotki naše djece je da naši prijatelji i rođaci vide kao se oni razvijaju i rastu. Baka i djed žive u Našicama pa i oni mogu, na daljinu, biti uključeni u njihove živote. Želi li bilo tko biti uključen u život tvoga psa koji samo spava, slini, jede i obavlja fiziološke funkcije? Ne bih rekla. Ne trebamo uvijek znati kada tvoj pas rastrga cipelu i ne trebaš nam zatrpavati zid s njegovim fotkama”, odgovara majka iz Zagreba koja na Facebooku vodi foto-dnevnik odrastanja svoje dvoje djece.  

Zašto zapravo ljudi objavljuju fotke ljubimaca?

Razlozi zbog koji ljudi objavljuju fotke ljubimaca su razni, no psiholozi navode da jedan dominira – vlasnici svoje ljubimce smatraju članovima obitelji pa ih tako i predstavljaju na društvenim mrežama. Dok su naši roditelji pse držali u dvorištima i na lancima, naše su generacije shvatile da se radi o bićima koje osjećaju i uzvraćaju osjećaje pa smo ih premjestili u svoja četiri zida.

Ljubav je, dakle, jednostavan razlog koji pokreće sve te objave, ako izuzmemo one vlasnike koji životinje doživljavaju statusnim simbolima. Uz to, neki ljudi su sramežljivi pa će radije pozornost privući objavom fotke ljubimca, nego vlastitim selfijem. Uostalom, osim što nam donose radost, ljubimci nas povezuju s drugim ljudima, a istraživanja pokazuju da nam i poboljšavaju zdravlje. Pa tko ih onda ne bi slikao za Facebook?

.

Vijesti

Ministar Beroš najavljuje ponovnu zabranu svadbi, u Splitu su zaraženi svatovi i mladenka

U protekla 24 sata zabilježena su 52 nova slučaja pa je broj trenutno oboljelih (aktivnih slučajeva) u Hrvatskoj danas 930. Još je 89 osoba na bolničkom liječenju, s pet pacijenta na respiratoru. U protekla 24 sata testirano je 866 osoba.

Moje Vrijeme

Objavljeno

|

Autor

“Intenzivno i ozbiljno razmišljamo o zabrani vjenčanja na prostoru RH, jer posljednje brojke pozitivnih na COVID-19 jasno govore kako veliki broj pozitivnih dolazi upravo s takvih obiteljskih slavlja i okupljanja. Kada se COVID-19 počeo širiti u noćnim klubovima, njih nismo zatvorili, ali smo pojačali kontrole u njima i to je donijelo dobre rezultate”, rekao je za Slobodnu Dalmaciju ministar zdravstva Vili Beroš.

Ovu informaciju ministar je dao u svjetlu najnovijih brojki zaraza COVID-19 virusom koje dolaze iz Splita, a koje kažu da se na nedavno organiziranom vjenčanju u Splitu koronavirusom zarazilo zasad 12 osoba.


“U tu brojku su, prema poruci koju sam dobio iz Splita, uključena tri glazbenika, jedan fotograf i svatovi među kojima je i mladenka”, kazao je ministar Beroš. ‘Sporni’ pir se prije desetak dana održao u Splitu, u zatvorenom prostoru jednog od splitskih restorana.

Nastavi čitati

Život počinje s 50!

Mi smo medij zajednice. Razbijamo predrasude o starenju i starosti – živimo. Pratimo teme zdravlja, zdravstvene, obiteljske i mirovinske politike, politike, kulture, zabave, znanosti i životnog stila. Želimo vas ohrabriti, povezati i inspirirati kako biste zdravije i aktivnije uživali u životu. Poštujemo različitosti, promoviramo toleranciju i potičemo argumentiranu raspravu. Naš moto je: Živite brzo, umrite stari. Jako stari.

EPP